Advizer/Clearwater

Strategi. Branding. PR. Identitet. Nyhedsmagasin.

Advizer (Nu. Clearwater) er landets førende formidler af virksomhedstransaktioner i mellemsegmentet. Vi har samlet, løftet og synkroniseret al virksomhedens kommunikation, PR og visuelle udtryk.

 


"Den største bekymring hos sælgere af virksomheder er ikke prisen, men fortroligheden undervejs i processen ..."
 

Vi udviklede, designede og skrev en lille værdi-folder, der på en uhøjtidelige og professionel facon forankrer ledelsens langvarige værdi- og strategiarbejde til medarbejderne.

 

Logoet blev redesignet med en mere skarp typografi og hele identiten blev hængt op værdier og mission.

 


"Flere interviews og artikler blev citeret direkte i Børsen og Politiken."
 

Nyhedsmagasinet Advizing blev i samarbejde med partnerne skærpet redaktionelt med fx interviews med kendte erhvervsfolk.

 

Advizers digitale kommunikation blev fokuseret med et nyt website og en 120 sider Power Point skabelon til præsentation af virksomheder. Advizer skiftede i 2012 navn til Clearwater.