Himmelbjergegnens Efterskole:
Branding & website.

Himmelbjergegnens er en outdoor–efterskole med en unik beliggenhed midt i landets største skovområde. Platformen "Natur. Action. Sammenhold" sammenfatter både skolens styrker og værdier.

 
 
HNiE-brand.jpg
 


Natur, action, sammenhold er skolens nye platform.
 

 
HNiE-website.jpg
 


Websitet rummer både information, værdier, tilmeldinger og branding.
 

 
HNiE-bannere.jpg

Skolens unikke skovområde og faciliteter er skiltet således, at selve skolen indgår som en del af brandingen.

 

MTBkampagnePumptrack (1).jpg
028.jpg
IMG_6173web.jpg
026.jpg

 

En brand manual sikrer sammenhæng og power på tværs af medier, linjer, faglighed og aktiviteter.

 
 
IMG_0095.jpg
HNiE-colours.jpg
 

Farvepaletten i den nye Brand Manual er udviklet med rod i et farveunivers, der kendes fra outdoor-livet: Grønne, røde, gule og orange kontraster.

 
 
HNiE-print.jpg
 


Konceptet dækker alle 'touchpoints' og er lanceret henover 2016 og 2017.
 

 

Al materiale er udviklet i tæt samarbejde med skolens ledelse, linjelærere og elever.