Sløngeldage

Visuel identitet, website, tryksager, outdoor og So-Me.

Børnefestivallen Sløngeldage i Skanderborg er dedikeret til det skæve univers fra Ole Lund Kirkegaards bøger. Siden 2016 har vi hjulpet festivalen med både ørenlyd og visuel gennemslagskraft.

 
 
Sløngeldages logo er designet i 2019.

Sløngeldages logo er designet i 2019.

 
Sløngeldages website er mobile-first.

Sløngeldages website er mobile-first.

 
Trykte annoncer i det lokale Ugebladet er en fast del af medieplanen.

Trykte annoncer i det lokale Ugebladet er en fast del af medieplanen.

I 2017 lancerede Anders Matthesen børnebogen Ternet Ninja på Sløngeldage.

I 2017 lancerede Anders Matthesen børnebogen Ternet Ninja på Sløngeldage.

 
 


"Sløngeldage er også hjemsted for Bogdag For Bette Lorte …”
 

 
IMG_5277-2.jpg
 

Siden 2016 har vi designet programmer, posters, bannere, annoncer, skilte og meget, meget mere. 

 
 
Skærmbillede 2021-09-08 kl. 13.09.41.png
Skærmbillede 2021-09-08 kl. 13.09.13.png
Skærmbillede 2021-09-08 kl. 13.09.00.png
Skærmbillede 2021-09-08 kl. 13.09.27.png

Sociale medier er en stor del af den digitale kommunikation.

 
Skærmbillede 2021-09-08 kl. 13.19.59.png
 
 

"Hvert år tiltrækker Sløngeldage mange kendte forfattere af børnebøger …”

 
 
Skærmbillede 2021-09-08 kl. 13.20.18.png
 
Skærmbillede 2021-09-08 kl. 13.29.48.png
Skærmbillede 2021-09-08 kl. 13.29.05.png
 
 

"Vi har hjulpet Sløngeldage med en digital rejse fra trykte kataloger til online programmer"